تور جزایر سامویی و تائو

تور جزایر سامویی و تائو- غواصی در تایلند

تور غواصی و گردشگری در جزایر ساموئی و تائو

جزیره ساموئی (Koh Samui) در خلیج تایلند در استان سورات ثانی واقع شده است که با داشتن بیش از ۲۲۸ کیلومتر مربع مساحت بعد از پوکت دومین جزیره تایلند از نظر وسعت محسوب می شود. اگرچه این جزیره  نسبت به پوکت ارزانتر،خلوت تر و دارای اب و هوای بهتری است اما در میان ایرانیان کمتر شناخته شده است.

Lamai beach from viewpoint

ساموئی دارای آبشارها، طبیعت و سواحل بسیار زیبا و چشم نواز بخصوص در شرق می باشد. وجود معابد زیبا و تاریخی، تفریحات متنوع از جمله کارتینگ، زیپ لاین، تورهای سافاری و همچنین لبخند تمام نشدنی مردمانش سامویی را به یکی از مهمترین مقاصد گردشگری تبدیل کرده است.

علی رغم همه زیباییها، ساموئی برای غواصی جالب نیست و باید برای غواصی به جزیره تائو (Koh Tao) یا جزیره لاک پشت برویم که مهد غواصی و تربیت غواص و مربی غواصی در تایلند و آسیای جنوب شرقی به حساب می آید.

کوتائو با داشتن تنها ۲۱ کیلومتر مربع مساحت بیش از ۱۹۰ مرکز غواصی را در خود جای داده است و سالانه پذیرای میلیونها غواص می باشد.

امکان غواصی در کوتائو در تمامی سال امکان پذیر است اما بهترین زمان مارس تا سپتامبر می باشد که شانس رویت نهنگ کوسه (whale shark) در سپتامبر بیشتر است. دو ماه جولای و اگوست شلوغترین ماهای کوتائو هستند.

از جمله سایتهای غواصی در Koh Tao عبارتند از: Ao Leuk (مناسب برای مبتدی ها)، Chumphon Pinnacle (مناسب برای غواصان پیشرفته)، Skark Island، Hin Wong Pinnacle و  Sail Rock (بهترین سایت منطقه با بیشترین شانس رویت نهنگ کوسه) می باشند.

 

گاما دایورز با داشتن سالها تجربه غواصی و کار در کوتائو با همکاری مارکارگشت آماده برگزاری تورهای غواصی و گردشگری برای علاقه مندان می باشد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *