تور غواصی در سریلانکا

ساحل میریسا- تور سریلانکا

تور غواصی در سریلانکا

کشور سریلانکا جزیره ای در جنوب هند است که تا سال ۱۹۴۸ تحت استعمار انگلستان بود و تا سال ۱۹۷۲ به نام سیلان شناخته می شد.

Ella

سریلانکا بیش از ۲۰ میلیون جمعیت و بیش از ۶۵ هزار کیلومتر مربع مساحت دارد. زبان و نژاد مردم آن سینهالی و تامیل است و مذهب مردم آن اکثراً بودا و هندو می باشد و درصد کمی هم مسلمان و مسیحی هستند.

ساحل میریسا

دور تا دور این کشور مناطق کم ارتفاع دارند و کوهها و مناطق مرتفع آن در قسمتهای مرکزی واقع شده اند. سریلانکا از نظر زیباییهای طبیعی و تنوع گیاهی و جانوری یکی از زیباترین کشورهای دنیاست.

موج سواری در ساحل میریسا

با وجود منابع غنی کشاورزی و معدنی (از جمله سنگهای قیمتی) و همچنین توریست پذیری بسیار زیاد، اکثریت مردم این کشور در فقر شدید به سر می برند و زیرساختهای شهری در این کشور بسیار ضعیف است.

تور سریلانکا

بهترین زمان غواصی و تفریحات دریایی در سواحل جنوبی و غربی از اوایل نوامبر تا اواخر مارس است که برای غوصهای عمیق و کشتی مغروق مناسب است. پوشش مرجانی و وضوح آب در این سواحل ضعیف است.

غواصی در سریلانکا

بهترین زمان غواصی و تفریحات دریایی در سواحل شمالی و شرقی از اوایل می تا اواخر سپتامبر می باشد که برای اسنورکلینگ، موج سواری و غوصهای کم عمق مناسب است. پوشش مرجانی و وضوح آب در این سواحل به مراتب بهتر از سواحل جنوبی و غربی است.

غواصی در سریلانکا

تور غواصی سریلانکا

غواصی تفریحی

ورزشهای آبی سریلانکا

گاما دایورز با سالها تجربه در زمینه غواصی در کشور سریلانکا با همکاری مارکارگشت آماده برگزاری تورهای آموزشی و تفریحی غواصی و گردشگری در سریلانکا برای علاقه مندان می باشد.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *